tisdag 13 mars 2012

Stormvindar.

Jag vaknade av vinden imorse, inte av Annabelle. Herregud vad det blåser!
När mamma kom med Tindra sa hon att hon knappt kunde gå för att vindarna var så starka, Tindra alltså. Vagnens lär väl bli ett slags segel idag, usch och fy.

Här hemma har vi redan hunnit med 2 klädbyten och ett bad för lilla fröken (don't ask), och nu går hon omkring med sina superfina lockar i håret. Älskar när hon är nybadad!

Idag ska vi träffa Edith och Oliver och äta lunch på vårat favvoställe BIM. Kanske går vi till kyrkis efteråt också! Jag vill egentligen undvika att vara ute med vagnen idag, men jag vill så gärna träffa E&O och jag har lääääängtat efter en fräsh, krispig kycklingsallad i flera dagar nu, så vi måste helt enkelt. Hoppas vi har medvind, både dit och hem :-)

Imorgon är min ego-dag med nagelsalong och frisörbesök på schemat. SOM jag längtar!

Inga kommentarer: