måndag 21 maj 2012

Ibland blir det bara så bra!

Jag tycker oftast att dagar utan planer är tråkiga. Ofta är dom det, lite halvsega så där, men ibland blir dom som idag!
Vi har varit i lekparken, Annabelle sov i 2 timmar, vi gick på en promenad och lyckades möta Frida och hennes hund Tilly som följde med oss till en park där vi släppte hundarna och Annabelle lösa (haha), vi knäppte fina kort bland vitsippor, Annabelle åt jättebra (och samarbetsvilligt) middag, mamma kom hit och vi beställde hem mat, vi åt efterrätt, Annabelle sprang runt och var nakenfis och nu håller hon på att somna.
Det kanske inte låter som något speciellt, men det har varit en jättemysig dag och kväll!

Nu ska jag visa lite fina oredigerade bilder (har märkt att det faktiskt inte blir så bra när jag lägger upp bilder från telefonen som har redigerats i Instagram, dom blir lite "grumliga" eller vad jag ska säga), och sedan ska jag plocka undan alla leksaker och slänga ner mig i soffan!
Treeeeevlig kväll!







2 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Heeej:-) Modigt gjort av mig idag va? haha

Kände att jag ville krama om dig och säga hej bara. Du var lika fin i verkligheten!

Kram på dig!

Jessica sa...

Hej!!
Jaa, jättemodigt!! Jag blev så glad!!
Fin och fin, platt och tråkig i håret och osminkad, haha! Men tack detsamma!! Du var jättegullig!! :-)

Kram!!