måndag 28 maj 2012

Ny vecka.

Halloj!

Måndag. Vad ska vi hitta på idag tro? Adam ska ta Annabelle till BVC för en spruta som hon var tvungen att ta eftersom vi ska åka utomlands. ÄNTLIGEN får han vara med om det, haha! Närå, men jag hatar verkligen det där med sprutor. Nu ska den här inte vara lika "brutal" som vaccinet i låren, utan denna tas i armen och inte lika "djupt" om jag har förstått det rätt.
Hur som helst så är jag glad att slippa denna gång! :-)

Idag ska vi gå på presentjakt till Annabelles kusin Alice som fyller år denna vecka, och den måste skickas IDAG! Jag tycker att det är så konstigt att jag är så tankspridd, jag har ju inte så mycket att tänka på direkt, men ändå lyckas jag glömma bort en massa saker nu för tiden, typ det här. MEN - det fixar sig idag, jag har en liten plan ;-)

Nu ska jag ta och göra i ordning Annabelle så hon är klar när Adam kommer hem från dagens första jobb och hämtar henne!
Ha en fin måndag!

Inga kommentarer: