onsdag 30 maj 2012

Power!

Strömmen kom tillbaka precis när jag började fundera om jag skulle ta Annabelle under armen och gå ner på jobbet och värma en matlåda till henne, haha! Tur att jag hade det alternativet i alla fall!
Nu fick jag laga mat, och det blev så gott! Våran favvo-lax som är så enkel och så god!

Imorgon har jag faktiskt en hel del saker att göra, i alla fall två saker som räknas.
Mellan 9-11 ska jag fördriva tid i Birsta då Tindra ska klippas. Lite dålig tid, för vad ska vi göra i en timme innan allt öppnar? Drakborgen kanske. Dom öppnar babylekis 9:30 om jag inte misstar mig.
Sedan på kvällen ska jag ut och äta med jobbet, vi ska tacka av två som har slutat, och trots att jag inte jobbar just nu så följer jag med ändå!

På tal om jobb så har jag nu bestämt att börja jobba 75% då Annabelle börjar på dagis. Det känns som ett bra beslut. Inte en heltidslön men ändå bättre än föräldrapenningen. Hur länge jag jobbar 75% får vi se, men i alla fall fram till nyår, sedan får vi se.

Nu hoppas jag att den sista timmen innan läggning går fort och smidigt, jag sitter som värsta sunket och LÄNGTAR efter en dusch (och lite serier)!

Hörs!
:-)

2 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Jag jobbar 80 %, och det är himla skönt! Hade aldrig funkat att jobba 100 känns det som.....

Hoppas du får en trevlig kväll imorgon! Kram

Jessica sa...

TACK! Det ska bli så kul!

Jobbar du fyra dagar i veckan då, eller fem fast kortare dagar?