fredag 15 juni 2012

Bra fredag!

Oj så nice.
Vi åt lunch på en uteservering (maten får bara godkänt, inte mer än så) medan Annabelle sov i vagnen.
Alltså det är ju så skönt att få göra sånt ibland, och det händer alldeles för sällan nuförtiden.
Efter lunchen så strosade vi runt på stan ett tag innan vi bestämde oss för att gå hem och hämta Tindra och sedan åka upp till Norra Berget och leka lite där. Annabelle tyckte det var jättekul och kunde inte GÅ någonstans, bara SPRINGA.

När vi åkte hem så passade jag på att hämta ut mitt paket med hårrullarna som kommit, och sedan tog jag en kort sväng på stan själv, och gick på Systembolaget där jag fick visa leg, haha! Gud va glad jag blev, haha! Även kul att visa upp ett körkort där jag är typ 10 år yngre, och 10 kg större, haha! Oh well, killen i kassan gjorde min dag lite bättre helt enkelt.

Nu har jag och Annabelle ätit middag, och Adam smet iväg på bio faktiskt. Han ville se en film som jag verkligen inte ville se, och gick på en tidig föreställning, så han är hemma innan Sveriges match mot England börjar ikväll.
Jag tänkte faktiskt se den också, kors i taket!
Fast först måste jag städa badrummet. Kul. Vi gjorde ett städschema förra veckan, och idag är det min tur att ta badrummet.... Men det är ju omöjligt att göra när AB är vaken så det får bli när hon har somnat.
Kul fredagsnöje....

Jag känner mig själv och kommer nog INTE se hela fotbollsmatchen, så jag kommer nog att testa mina hårrullar ikväll. Tillsammans med ett glas rosé som jag hoppas är gott.

Hoppas ni får en härligt fredagkväll kära läsare, glöm inte att jag blir såååå glad när ni lämnar avtryck i kommentarsfältet! :-)
Kram!

Inga kommentarer: