fredag 15 juni 2012

Drömmar.

Hej på er!
Strålande sol idag, härligt va?

Idag ska vi umgås lite hela familjen, Adam hade ett kort jobbpass i förmiddags och är nu ledig hela helgen! Annabelle äter lunch nu och snart ska vi gå ut och jag och Adam köper lunch på stan!

De senaste nätterna har jag drömt jättemycket. Det började med att jag drömde att jag var gravid, och min enda tanke var att barnet skulle ha exakt samma födelsedag som Annabelle.
Inatt drömde jag att Annabelle klättrade upp på balkongräcket och stod där uppe och skrattade och vinkade åt mig. Helt sjukt.
Förut brukade jag drömma att tindra slet sig ur kopplet och sprang ut på stora trafikerade vägar och jag kunde bara stå maktlös och titta på hur hon sprang slalom mellan bilarna.
Om någon drömtydare läser detta så vill jag gärna veta vad dessa drömmar betyder. Det är ju otäckt ju.

Nu ska vi börja göra oss i ordning, ha en fin fredag!!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: