onsdag 13 juni 2012

Från en sak till en annan.

Tvära kast här.
Igår beställde jag en "sommarpresent" till mig själv, ytterligare en sak till min hårstyling-samling.
Herregud, jag hittar ju alltid en massa saker som jag tror att jag kommer att använda (och som jag faktiskt använder ett tag, men långt ifrån så ofta som jag tror). Vet inte hur mycket pengar jag har lagt ner på mitt hår genom åren, och aldrig är jag nöjd.
MEN NU ska jag jäklar bli nöjd, och blir jag inte det så säljer jag skiten på Tradera! Haha!

Jag beställde varma hårrullar från BaByliss!
Såna här:
Jag lovar mig själv att ge dom en chans om jag inte lyckas exakt första gången,
jag har sett så fina resutlat av dessa!!
Håll till godo med resultatet!
Jag tror dom kommer imorgon, så innan helgen ska jag väl ha provlockat!
:-)

1 kommentar:

♡ Kakan♡ sa...

Jag har också varit sugen på de där. Fast jag är så jäkla värdo på att fixa hår så förmodligen skulle de inte användas om ingen skulle fixa det åt mig:-)

Ska bli spännande att se dig när du testat!