onsdag 13 juni 2012

Onsdag.

Hej SOL!

Till att börja med vill jag bara skriva lite gårdagens inlägg. Jag tänker av respekt inte berätta vad som har hänt, men det är riktigt sorligt och jag är så hemskt ledsen för de närmast sörjandes skull.
Detta får mig att tänka till, och vilja ta vara på varje dag, för vips kan hela livet vändas upp och ner.
Livet är för kort för att tjafsa om småsaker, hetsa över vad man ska äta och inte äta, klaga på väder, och så vidare.
LEV bara. LEV livet.

Så där.

Just nu håller vi på med lunch. Alla måltider just nu är ett projekt, där en högtrycksslang nästan är ett måste för att få bort all mat som hamnar ÖVERALLT. Jag tar en liten paus och bloggar lite, medan Annabelle sitter och leker med vatten på sitt brickbord.
Efter maten ska vi gå ut så att hon får sova i vagnen, det är fint väder, och jag behöver röra på mig lite (och kolla in rean på Po.P). Jag ska ta med lite frukt och sånt som Bellan får äta ute när hon vaknar sen.
Det blir mysigt!

Hörs senare, nu ska vi fortsätta lunchen här!

1 kommentar:

♡ Kakan♡ sa...

Det är så sant. Jag kommer så ofta på mig själv klagandes över massa jäkla skitsaker. Det är då man verkligen ska stanna upp och istället tänka på allt man faktiskt HAR och njuta av det. Tiden går fort och som sagt, vad som helst kan hända. När som helst.

Nu njuter vi alla dagar ok? :-)

Kram kram