söndag 17 juni 2012

Segt värre.

Åh min mage.
Den som har lyckats gömma en ballong där inne utan min vetskap får gärna ta bort den nu.... Förutom att magen har varit (och är fortfarande) krånglig, så har jag varit så sjukt trött idag, det känns som jag är 100 år gammal, haha. Det här med att gå ut är verkligen inte min grej längre, alltså det var ju jättetrevligt, men frågan är ju om det är värt det att ha en hel dag som den här dagen har varit.. Haha, gud vilken amatör/pensionär jag låter som! Men, prioriteríngarna är annorlunda nu, det är inte som "back in the days" direkt...

Just precis innan jag började skriva detta inlägg så bokade jag och Adam övernattning på Arlanda när vi ska åka till Mallorca. Det känns otroligt smidigt att checka in kl 19:00, sova där och så checkar vi ut kl 05:00 och så är vi precis där vi ska vara, direkt på Arlanda. Vi ska bo på Rest and fly på Skycity, bättre läge (och med ett bra pris) får man leta efter.
Det är alltid lite knepigt det där när man ska åka utomlands, speciellt när flyget går tidigt på morgonen.
Nästa gång ska vi nog kolla på resor direkt ifrån Sundsvall. Sååå bekvämt att åka härifrån.

Nu är det verkligen inte långt kvar till våran resa, och vi längtar som bara den! Dagarna innan har jag bokat in tid för nagelfix och nu även spraytanning. Nu behöver jag bara känna mig fet i stället för blek-fet när jag drar på mig bikinin, hahaha!
Nu ska jag kolla lite på bilderna på vårat hotell och drömma mig bort innan jag går och lägger mig... Aaahh....
Mer bilder finns HÄR!

2 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Å jag är preciiiis likadan! Gillar absolut att dricka vin och umgås med mina vänner, men att gå ut är inte min grej heller längre:-) Lagom är bäst! Går jag ut blir det oftast lite för mycket att dricka och hela dagen efter är förstörd:-/

Gissa om jag äör avis att ni ska till Mallis?! När kommer sommaren hit liksom? Första semesterdagen imorgon:-/

Kram på dig!

Jessica sa...

Men du, det ser ut att bli en riktigt fin första dag på din semester!! :-)

Kram!!