måndag 18 juni 2012

Sömnsvacka.

För tredje dagen i rad vaknar jag och känner mig som en zombie.
Sömn och en fungerande mage är superviktigt för att jag ska funka, och just nu sviker både sömnen och magen.
Både i natt och igår natt var jag vaken mellan 03-04:30 och hade ont i magen samt fick besöka toaletten x antal gånger. Jag känner mig helt knäckt, kaffe hjälper inte. Inget hjälper.
Jo, en natt och en morgon i ett svart, tyst rum, och en bortopererad mage kanske skulle hjälpa. Tips på hur jag fixar det? :-)

Så, färdigklagat.

Annabelle vaknade tidigt idag, och jag trodde hon ville sova nyss då hon vinglade omkring med nappen i munnen, men började gallskrika så fort jag la henne i sängen och vägrade ligga kvar där.
Så, det får bli en tidig lunch för henne snart och så får hon sova sen, och då ska jag sola på balkongen. Perfekt.

Jag har ett smökpaket i kylen som jag tänkte baka något med, men det är "extrasaltat" (adam köpte fel), så jag vet inte riktigt hur det blir. Fast i och för sig, jag älskar ju sött och salt, speciellt choklad och salt, så en kladdkaka med extrasaltat smör kanske blir en hit?! Undrar vad magen tycker om en liten bit?
Äh, jag kan frysa ner och ha som bjudfika kanske.

Aja, dags för lunchfix nu. Åh vad jag längtar ut i solstolen!

Inga kommentarer: