fredag 13 juli 2012

Solsken (inomhus)!

Hej hopp!

Jag sov helt ok hos mamma faktiskt, känner mig inte lika sliten idag, och det var ju det som var planen! Dock tycker jag att det alltid känns så konstigt att vara ensam hemma hos någon annan, känner mig alltid som en inkräktare typ! :-)
Jag vaknade endast 3 gånger, först av tidningsbudet 03:40, sedan en gång vid 07:20 och så slutligen 08:40, och då låg jag kvar och drog mig i sängen lääänge.... Också enligt planen! :-)

Här på hemmaplan sovs det också bra. Annabelle den lilla rackaren passade på att sova ända till 08:50, och Tindra hade också varit lugn, så Adam fick sig också en liten sovmorgon.
När jag kom hem så var det en sprudlande glad Annabelle som kom springande mot mig i hallen, och inget värmer mitt hjärta mer än att se mitt barn pigg och glad så där. Min lilla sol verkar vara på väg tillbaka! Nu får gärna den riktiga solen göra en comeback också tack. Herregud alltså, den här sommaren kommer det att stå om i historieböckerna när Annabelle blir stor...

Nu har vi nyss ätit lunch allihopa, och Annabelle sover igen. Jag och Adam ska titta på ett avsnitt av nya Dallas som vi har börjat ladda hem (helt ok faktiskt, så det tipsar jag om), och sedan får vi se vad dagen erbjuder.

Hoppas ni har en bra fredag, avslutar detta inlägg med en rolig video som jag har skrattat mycket åt idag, haha!

Inga kommentarer: