torsdag 12 juli 2012

Nytt.

Annabelle är fortfarande riktigt seg. Det är tråkigt att se.
Har nu lämnat ett ordentligt kissprov i alla fall, men lär ju få vänta till efter helgen för svar kan jag tänka mig.

Efter ett misslyckat försök till lunch (hon åt inget) så åkte vi alla till birsta och shoppade lite! Ett litet bord och stolar från Ikea och målarpapper och kritor från barnens hus blev det! Och efter det var det dags för nagelfix för min del!

Nu är Adam och tränar, Annabelle sover redan och senare ikväll åker jag och sover hos mamma och hoppas, hoppas HOPPAS på en god natts sömn (och att slippa bli väckt 05:30 och inte kunna somna om).
Ska nog köpa med mig något smarrigt att smaska på där i min ensamhet ;-)







- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

anna octavia sa...

men gud får jag också sova där?

Jessica sa...

Ja kom du Anna! Mamma har en helt ny bäddsoffa och jag har köpt chips och polly. Stor altan där du kan röka finns också, haha :-)

anna octavia sa...

åh vilken DRÖM

♡ Kakan♡ sa...

Finfina naglar!!!

Kram & god natt