torsdag 12 juli 2012

Trött.

Utvilad på semestern? Knappast. Kommer inte ihåg när jag var så här trött sist. 4 dagar i rad har jag sovit som en kratta på grund av Tindra eller Annabelle.

Tindra är inne i sin löpperiod och är på sin vakt dygnet runt. Morrar åt saker mitt i natten då hon sitter och tittar ut genom ett fönster, som en katt typ. Antingen det eller så springer hon omkring och verkar som att hon håller på att kissa på sig, extremt tidigt på morgonen, fast i själva verket vill hon bara ut och lukta och markera revir typ.
Så tröttsamt.

Sen har vi Annabelle som har vaknat tidigt och fått komma över till oss. Hon tar upp halva sängen och Adam den andra halvan, ibland känns det som att det är en decimeter kvar till mig att försöka somna om på.

Min mamma har åkt till Stockholm i två dagar, och jag funderar starkt på att sova i hennes lägenhet inatt.
Tål att tänkas på.

Nu ska jag ta en stor kopp kaffe och skölja ner en Alvedon... Fräsht...?


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: