lördag 11 augusti 2012

"Förr i tiden..."

Herregud vad jag känner mig gammal. Eller, olik mig själv. Men frågan är ju kanske: vem är jag, om jag känner mig olik mig själv?
Ikväll ska jag och Adam på fest (kors i taket va?), och det ska bli trevligt att träffa lite roligt folk, äta lite mat och dricka lite vin.

"Förr i tiden" hade dagen sett ut något i den här stilen:
1. ladda med en brakfrukost
2. gå in till stan, köp ny oufit och alkoholhaltig dryck, samt chips
3. gå hem, spela hög musik från aktuell playlist
4. duscha, tvätta håret, raka benen.
5. dricka kaffe med baileys för att "tagga till" samtidigt som jag sminkar mig
6. torka håret, styla håret (värm under tiden en Grandiosa Kebabpizza i ugnen)
7. blanda dipp och ät pizza
8. invänta gäster, eller åk iväg på förfest
9. drink efter drink, in i dimman
10. dansa tills svetten rinner, på Oscar
11. innan läggdags, skölj ner en alvedon med ett glas resorb

Det är ändå bara 4-5 år sedan, och jag minns det som igår, haha!
Jag ser fram emot kvällen, men mest längtar jag till sovmorgonen imorgon :-)

Inga kommentarer: