söndag 12 augusti 2012

Instablogg.

Jag tycker att det är trist att blogga nu. Det kanske märks?

Men hur som helst, vi hade riktigt kul igår, en lyckad kväll måste jag säga! Dock var vi hemma redan halv ett, men jag började gäspa redan vid nio så vi höll ut bra tyckte jag :-)

Idag började vi dagen med att gå in till stan och äta frukost på First hotell Strand! Det var en bra start på dagen, och sedan hämtade vi Annabelle strax efter lunch. Vi är så glada att det alltid funkar så himla bra att lämna AB hos hennes mormor, det är guld värt!

Resten av dagen bestod av matlagning och OS. Nu har lilla hjärtat nyss somnat och jag scannar min dator då jag nyss fick nån jäkla virusvarning... Kul jul.

Igår la jag upp en "ego-bild" på Facebook och instagram. Numera brukar jag inte göra sånt, för jag tycker det känns så töntigt och bekräftelsesökande, men just igår var det kul med lite komplimanger, man är ju inte bortskämd med det direkt *host* :-)
Så nu kommer bilden här också, det är ju inte varje dag man går på fest och fixar håret, så det var dags att föreviga kvällen tyckte jag!


Ha en skön söndagskväll!
Hörs när vi hörs helt enkelt!

5 kommentarer:

Hanna sa...

Skit snygg om du frågar mig iaf!

Jessica sa...

Tack snyggo-Hanna! Läckert med nagel-kittet du har fixat! Berätta gärna om du gillar det och om det är bra om nån vecka eller så! Kan ju vara värt att investera i kanske :-)

Hanna sa...

Will do, återkommer om nån vecka eller så.

♡ Kakan♡ sa...

Jag har också tappat blogglusten, får se när och om den kommer tillbaka. I mitt fall beror det på att Instagram käönns roligare och enklare just nu:-) Kul att vi kan följa varann där också!

Superfin bild!!! Jag skulle vilja byta ut min profilbld jag med, min är ju från när Ida var nyfödd, dvs 2 år gammal:-/

Ha en bra dag. Kramis

Jessica sa...

Tack Kakis! :-)
Sminka upp dig och le mot dig själv i kameran, känns suuuupernaturligt, hahaha! ;-)

Mitt problem är att jag på senaste tiden är att jag vill skriva av mig om personligare saker, men vill inte göra det här, så då blir det bara att jag struntar i att skriva alls typ! Instagram är bäst! :-)