tisdag 21 augusti 2012

Kom och köp!

Hej på er!

Idag har jag ägnat mig åt att fota lite gamla kläder och lagt upp på blocket och på facebook. Det handlar om Annabelles kläder så klart, och än så länge har jag lagt ut hennes ytterkläder från i höstas och vintras, samt 3 st Po.P-outfits.
Jag har redan fått köpare på två av Po.P, och det är ju jättekul!

Jag har även lagt ut min plattång från GHD, och passar på att lägga ut den här också. Nypris är ca 1700:- och jag säljer den för 700:-. Kan gå ner lite i pris vid snabb affär. Alltså, den är hur bra som helst och knappt använd (mitt hår är platt nog som det är, och jag lyckas aldrig få till snygga lockar med den, som var syftet när jag köpte den). Lämna en kommentar eller maila mig på jessan.jonsson@gmail.com om intresse finns! :-)
(bild från eleven.se)

Inga kommentarer: