onsdag 22 augusti 2012

Smink.

Jag tänkte börja som jag alltid gör, typ "idag är det ***dag och vi har inga planer..." men det låter ju väldigt tråkigt.

Idag är det onsdag och idag ska jag sminka mig och se lite piffig ut. Jag och Annabelle ska på stan och göra lite ärenden och för en gångs skull ska jag anstränga mig lite när det gäller utseendet. jag har verkligen inte varit en flitig sminkanvändare den här sommaren. Antingen svettas man bort det eller så regnar det bort, så då känns det ju rätt så onödigt.

Vi ska skicka iväg två paket och så ska vi kolla på nya sneakers till henne. Jag skulle behöva lite nytt också, men det får helt enkelt vänta.

Nä nu ska jag sätta igång med piffningen.
:-)




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har inte heller varit sÅ sminkad i sommar. Skönt! Dessutom är du snygg naturlig! /Joanna