torsdag 13 september 2012

Cry me a river..

Idag var det ett tråkigt avsked när jag lämnade Annabelle på dagis. Som alltid så springer hon in till målar-hörnan och grabbar tag i pennor eller kritor så fort vi kommer dit, och verkar glad över att vara där. Idag när jag sa hejdå blev hon allt annat än glad... Oj så jag fick kämpa mot mina egna tårar när jag gick därifrån med hennes gråt i öronen...
Jag skulle ställa ner vagnen i deras förråd, och det är precis under lekrusmmet, och jag hörde henne ända ner dit. Jag stannade kvar i källaren en liten stund tills jag hörde henne bli lite lugnare, då gick jag.

Mitt mammahjärta brast.

Tur att det är Adam som göra lämningen oftast.

Idag ska jag gå och äta lunch med min gamla kollega Daniel, det ska bli trevligt! Annabelle ska få sova och äta mellis på dagis idag, och så hämtar jag henne kring 14:30, och imorgon är hon "ledig" med mig! :-)

Inga kommentarer: