torsdag 13 september 2012

Tänk om man kunde styra saker...

Just nu fick jag en tanke. Tänk om jag kunde säga så här: "Annabelle, imorgon är du ledig från dagis så ikväll kan vi stanna uppe lite längre och mysa, och så tar vi SOVMORGON imorgon!".
Nice hade det varit.

Min lilla tjej hade varit ledsen jättemycket idag på dagis. Personalen sa att hon nog har börjat förstå att vi verkligen lämnar henne där nu. Varje gång någon kom eller när dörrarna öppnades hade hon blivit ledsen. Hon trodde kanske att vi skulle komma, och så gjorde vi inte det.

När jag kom så var de små barnen precis på väg att gå ut, och hon såg mig på långt håll och ropade mamma mamma, men så fort jag kom närmare så nonchalerade hon mig totalt, typ som att hon "straffade" mig för att jag hade lämnat henne där imorse.

En rolig grej har jag i alla fall att berätta: när vi kom hem sprang hon in på toa och ville typ klättra upp på toalettstolen och så sa hon issa! Haha, så har hon inte gjort tidigare :-)

Och en annan rolig sak: EDITH KOMMER TILL SUNDSVALL IDAG!!!! :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: