söndag 16 september 2012

Det här med sovning..

Jag märker att det är lite "nytt" när Annabelle ska sova nu sedan hon har börjat på dagis. Alltså när hon ska sova på dagtid. Igår sov hon i 3 timmar (klagar inte) häromdagen bökade hon omkring i 2 timmar innan hon äntligen somnade vid 14-tiden, och idag somnade hon vid 10:40 i bilen, sov i max 15 minuter, vaknade när jag la henne i sängen och vägrade somna om.
Nu har hon fått lunch och jag har lagt henne igen, och hoppas att hon somnar.

Det blir svårt att planera saker tycker jag. Man är så himla van att hon sover vissa tider, och då anpassar vi oss efter dom tiderna, men idag är det tveksamt alltså. Och vi ska träffa Frida på stan kl 15.... Hoppas hoppas hoppas att hon somnar snart!! Plus att jag är as-trött och verkligen behöver vila. 05:55 slog ab upp sina ögon idag.. Och jag också då för den delen...

Jag vill soooova. Imorgon ringer min klocka 05:00. Imorgon börjar jag jobba!!!!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: