söndag 16 september 2012

Pirr!!

Nu är det pirr i magen vill jag lova! Jag är lite nervös inför morgondagen på jobbet, mest eftersom jag kommer att öppna helt SJÄLV för första gången på väääääldigt länge...
Och känner jag mig själv så kommer jag väl ligga vaken halva natten för att jag är rädd att försova mig (vilket aldrig har hänt).
Jag är taggad och peppad som FAN, men samtidigt har jag även den där känslan av nervositet i magen, men den kommer nog garanterat från något annat, typ AB på dagis...

Den här helgen har varit allt annat än lugn, känner mig inte utvilad eller speciellt pigg. Annabelle har "testat" mig hela helgen, och idag blev jag så tacksam att jag nästan började gråta när mamma erbjöd sig att vara barnvakt ett par timmar så att jag kunde gå iväg och ha en stillsam fika med Frida och "vila" lite. Jag måste ha sett väldigt desperat ut.
Det behövdes kan jag säga. Och Annabelle hade en rolig stund hon mormor, så det var en "win win situation" för alla inblandade.

Nu ska jag ta en dusch, lägga fram kläder till imorgon och invänta Adam, och när han har kommit hem ska jag sova direkt.

Önska mig lycka till!
:-)

1 kommentar:

♡ Kakan♡ sa...

Lycka till & sov så gott!!