onsdag 5 september 2012

På tal om elaka tjejer...

Jag har inte mycket till övers för folk som inte har något bättre för sig än att sitta och kommentera anonymt i bloggar.
Jag läser ibland kommentarsfältet i stora bloggar som Blondinbella och Katrin till exempel, och herregud vad många elaka, bittra och TRÅKIGA personer som sitter bakom sina skärmar och vräker ur síg både det ena och det andra. Fega jävlar alltså, gud vad jobbigt det måste vara att vara en sådan person.

Jag får aldrig elaka kommentarer, det finns inte så mycket att bli elak över i min blogg tycker jag, men då och då kommer det ju nån feg anonym och skriver något.
Alltså varför gör man så? Vad får man ut av det hela? Man måste ju på något sätt få en "kick" av det, eller?

Kan inte någon anonym bara ta och svara på detta nu? Vad får man ut av att sitta och kommentera en blogg anonymt? (i detta fall är det ok att vara anonym, haha)

1 kommentar:

Jessica sa...

Kakan - jag råkade radera din kommentar!!! Sorry! :(
Nej, jag har inte fått någon elak kommentar, däremot en lite dryg och "syrlig", dom kommer ungefär 2 ggr per år så det är verkligen inget problem eller så, men just för att det är så sällan så gör det ju att man analyserar det extra mkt och tar lite illa upp.
Kram till dig!