tisdag 25 september 2012

Sova? Varför då?

Åh vad jag lurade mig själv igår när jag trodde att jag skulle få sova ända fram tills att klockan ringde idag kl 05:00.
Klockan var endast 03:57 när jag vaknade, och sedan gjorde jag precis som igår, låg och väntade på att klockan skulle bli 05..... Bättre saker kan man ju göra vid den tiden..typ SOVA?!

Oh well. sova får jag göra någon annan gång...

Nu är klockan strax efter 07, och har redan spenderat en 500:- på shopping... En lång, svart kofta till mig och ett par svarta boots till Annabelle. Högst nödvändigt ;-)
Jag fick ju LÖN idag!!!! Woohoo! Inte mycket att hänga i granen egentligen, 75% av en halv månadslön, men ändå typ samma som jag fått på en månad med föräldrapenning, så det känns bra! Får ju även in några slantar därifrån imorgon också.

Igår gick det faktiskt ganska bra för AB på dagis! Adam lämnade och hämtade! När han kom så var alla små barnen inne i deras sovsal och "dansade" till Pippi Långstrump, haha jag DÖR va sött!! Hade velat se Annabelle där! :-)
Hoppas det går lika bra idag!

NU är det dags att stänga ner här, plikten kallar!

1 kommentar:

Linda sa...

Ja nog skulle man allt vilja vara en fluga på väggen på dagis ibland och få smygkika lite på de små liven =)