onsdag 24 oktober 2012

Älskar onsdagar.

God morgon!
Ja, som rubriken lyder, jag älskar onsdagar. Det är min lediga dag mitt i veckan, som jag har alldeles för mig själv i ett par timmar.
Det här med sovmorgon har jag liksom gett upp hoppet om, men att få ligga och dra sig till 7:30-8 är ju lite lyx.
Annabelle är på dagis fram till 13 ungefär, och det är skönt att få ha lite egentid. Även om egentigen oftast består av hushållssysslor och en sväng till Ica Maxi.
Men jag gillar det.

Jag känner mig så fylld av energi just nu, och ska ta vara på det på bästa sätt.
Kl 12 ska jag och Adam gå och träna tillsammans, vi ska på Bodypump! När gör vi sånt liksom? Never!

Nu ska jag äta upp frukosten, klä på mig och gå ut med Tindra, och sedan tar jag en tur till Birsta och Ica Maxi!

Härliga onsdag!

Inga kommentarer: