onsdag 24 oktober 2012

Bellan och Pippi!

Annabelle älskar att dansa till Pippi Långstrump, det kanske jag har skrivit förut. Idag när Adam hämtade henne på dagis så var hon, Tove, och Erik (hennes kompisar) i full gång med att ha pippi-disco i spegelrummet! Gud vad jag önskar att jag hade hämtat henne så att jag hade fått se detta! Jag älskar att iaktta henne när hon inte ser mig!

Idag sa jag till Adam att jag längtar efter när vi kan sitta i soffan tillsammans och titta på film, kanske pippi eller Emil i Lönneberga, eller typ Madicken! Åh va mysigt! Äta lite popcorn och dricka saft.

Just nu känns det väldigt långt borta, lilla fröken har 1000 myror i brallan och jag har fullt upp med att säga "du får inte sitta på bordet Annabelle!". Min lilla klätterapa.

Nu sover hon och jag ska titta på Bönderna!
Kram från mig!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: