fredag 19 oktober 2012

Ingen feeling.

Helgkänslan infinner sig inte idag. Jag är nämligen bara ledig idag, sen ska jag jobba resten av helgen... Långa sega dagar blir det. På söndag ska Annabelle vara med mormor hela dagen för Adam åker till Uppsala med div 1 laget. Tack Gud för mormor! Även imorgon blir det mormor-mys för Adam jobbar då också, några timmar på förmiddagen.

Idag ska jag och annabelle åka till öppna förskolan i bosvedjan. Vi ska träffa Edith, Oliver och Viktor där, och även Veronica, Julian och Noah (Veronica är tillsammans med Alex i laget)! Det ska bli jätteroligt! Dels att åka till ett nytt ställe och så dels att se dom alla leka tillsammans (och så tjejträffen så klart)!

Ikväll ska jag laga fläskkarre med pumpa, morötter och potatis i ugn! Egentligen ska det vara kokt potatis enligt receptet, men det är så tråkigt tycker jag.. Detta är verkligen ett recept utanför min "comfortzone" så det blir väldigt spännande!

Nu ska jag ta och börja fixa lite här, vi ska åka om en timme ungefär!
Ha en skön fredag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: