fredag 19 oktober 2012

"Hon är så söt när hon sover...."

Lilla gumman min. Hon hade ganska roligt på kyrkis (trodde det var ö.f), men mot slutet blev hon trött, hungrig och grinade mest hela tiden... Så kan det gå ibland!
Nu har hon sovit i 2 1/2 timme, hon sover verkligen ikapp all förlorad sömn från dagis, där hon sover typ 1 timme om dagen.

Alldeles nyss gick jag in och läste på en av bloggarna som jag följer. Det är ingen trendig modeblogg eller matblogg eller så, det är en blogg som skrivs av en tjej i min ålder, som har en 2-årig dotter och en fransk man som är arbetslös, och själv är hon döende i cancer.
Hon skriver den här bloggen till sin dotter, så att hon ska kunna läsa den när hon blir större.
Hon skriver så vackert, så gripande och hela deras situation är så fruktansvärt sorglig. Det går inte att inte bli berörd av hennes texter.
Jag har tänkt att kommentera hos henne flera gånger, men vad skulle jag kunna skriva? Jag blir helt tagen av hennes liv...
Om ni vill läsa (och gråta) så hittar ni bloggen här:

www.taxilandet.com




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: