onsdag 14 november 2012

Framförhållning.

Hej hopp!
Idag är det onsdag = ledig dag!
Sov som en kratta inatt, och drömde att jag var försenad till ett flyg för att jag inte hittade varken pass eller plånbok, och var totalt ofärdig att åka ca 30 minuter innan flyget skulle gå.
Herregud va stressad jag kände mig när jag vaknade, vad fan drömmer jag så för?!?

Idag har jag tagit det ganska lugnt på förmiddagen, var in till stan och hämtade ut min Facebook-vinst på Salong Papiljott, och så gick jag in på Polarn o Pyret och hängde undan en vindfleecejacka som jag och AB ska gå tillbaka och köpa om en timme när jag har hämtat henne på dagis. Dom har 25% rabatt på dessa jackor nu, och när svärmor var här så fick vi ett väldigt generöst presentkort av henne där, så jag ska passa på att köpa en sån jacka nu, som hon kan ha till våren och förmodligen även en bit in på hösten nästa år.
Den jacka hon hade i höstas köpte jag på rea redan sommaren FÖRRA året, haha, jag gillar att ha framförhållning.
Denna gång blir det en lila jacka, min favvo-färg nummer 2 på Annabelle.

Jag har även bakat hallon/blåbärsrutor, och när vi kommer hem ska jag baka scones till mellis.
Duktig mamma idag! :-)

Tack farmor :-)

Inga kommentarer: