lördag 1 december 2012

Bättre.

Jag mår bättre idag, men jag har inte mycket energi i kroppen.
Och man blir ju inte piggare av att titta ut, det måste ha kommit 50 cm snö, om inte mer?! Jag har inget emot snö, när den är bortplogad från vägar och trottoarer, men detta okontrollerade snökaos är jag ingen fantast av.
Förra året och året innan, så var mina första med barnvagn, stötte jag på problem dagligen. Fint plogade trottoarer, men hur fan är det tänkt att komma över vallar på 1 meter på vissa ställen med vagnen?!

På vintern är jag GLAD över att vi bor i lägenhet! Haha!
Nu får det gärna sluta snöa en stund, så att snöröjningen får lite effekt (och så att vi kan gå ut en stund när Bellan vaknar, visst kan vi göra det även om det snöar, men helst inte för min del ).

Ha en bra lördag, ute eller inne! :-)

Inga kommentarer: