torsdag 20 december 2012

Dagis-klappen.

Jag har ju glömt att berätta vad vi gav till dagis!
Det är ju liksom inget tvång att ge till dom, men jag tycker att dom gör ett sånt bra jobb, och det glädjer mig så mycket att Annabelle trivs där, så jag ville visa lite tacksamhet i alla fall.
Det fick bli en chokladask som dom kan ha i personalrummet och så gav jag bort ett gåvobevis från Unicef med 60 doser poliovaccin. Det kändes bra tyckte jag, och dom blev riktigt glada för det lilla!

Statusen här hemma är att Annabelle var jättetrött rekordtidigt. Jag la henne i sängen redan 11:20 och hon somnade väl strax innan 12. Nu har hon sovit i 2 timmar, och hostat en hel del under tiden. Jag är glad att hon inte vaknar av allt hostande!

När hon vaknar ska hon få en vitaminbomb till mellis i form av fruktsallad, och sedan ska vi gå ut en liten stund, Tindra måste ju liksom få gå på toaletten ;-)

Inga kommentarer: