torsdag 20 december 2012

VAB.

Jag är såååå glad att jag på hela hösten/vintern (so far) inte ha behövt "vabba"!
Annabelle har inte varit sjuk alls, inte mer än det som känns "obligatoriskt" denna tid på året, lite snor och hosta.
MEN - idag kände jag att det inte är värt att hålla ut längre. Hon är relativt pigg och så, men hostar mycket och snorar. Igår på dagis sa dom att dom har skickat hem 4 barn med feber den här veckan, och det känns inte värt att riskera nåt.
Så hon blir hemma idag och imorgon. Idag med mig och imorgon med Adam.

Jag ska strax göra pannkakor till lunch, och sedan när lillan sover ska jag göra lite julgodis tror jag! Typ knäck och chokladkola. Och kanske kolakakor (eller kolasnittar kanske de heter).

I eftermiddag ska vi gå ut och få frisk luft, det är alltid bra!

Vad gör NI idag? Det är långt mellan kommentarerna nu, är ni kvar?
Kram!

2 kommentarer:

anna octavia sa...

Vi är kvar!!! <3

Jessica sa...

Bra bra Miss Octavia! :-)