fredag 28 december 2012

Fredag, den sista för i år.

Annabelle har en liten show i sitt rum. En enmansshow för ingen publik.
Hon sjunger, klappar, pratar och skrattar. Bara hon. Sova verkar inaktuellt.
Så här var hon på julafton också. Då somnade hon 14:30, ca 2 timmar senare än normalt. Men hon sov ganska länge imorse, och vi har inte varit superaktiva på förmiddagen, så hon är väl inte trött helt enkelt.
Hoppas detta är något tillfälligt bara. Något påhitt hon har för sig bara för att hon är ledig från dagis.

En annan sak som verkar vara permanet är att hon har slutat äta välling på kvällen. Tror det var 2 veckor sedan hon åt välling sist.

Hmm....vad har jag mer att skriva...? När AB har sovit klart (för hon SKA sova) ska jag köra henne och Tindra till mormor. Jag ska ha egentid i Birsta och ikväll ska Edith och jag ha myskväll med vin och sushi!!!
Adam åker snart till Östersund och kommer hem inatt.

Hmm...vad mer? Jag har världens bästa nageltjej! Jag är döööless på mina naglar nu, och bokade en tid den 18/1 för att göra nytt, men så trollade hon fram en tid på fredag nästa vecka som jag fick i stället!!! Åhh!!! Jag måste nästan ge henne något! :-)

Ja det var väl allt för idag! Hoppas ni mår bra och har en skön fredag!
Och Hanna om du läser detta, GRATTIS på födelesdagen! :-)

2 kommentarer:

Hanna sa...

Jag tar åt mig även om det kanske inte är mig du menar 😁, tack snälla du! kul att få en hälsning här också 😃.

Jessica sa...

Hihi, jo det var dig jag menade! Hoppas du har haft en fin dag! :-)