fredag 21 december 2012

Nyser och snorar.

Jag vet inte hur många nysattacker jag har haft idag. Från ingenstans kan jag nysa 5-10 gånger. Herregud, jobbigt läge idag på jobbet när detta inträffade under ett telefonsamtal, haha!

Nu är det soffhäng och Svenska hjältar på tv. Adam kommer nog snart hem från matchen som dom spelade och vann ikväll. Jag valde att stanna hemma med Annabelle, och eftersom hon fick ett mindre utbrott strax innan kl 19, och somnade 19:15, så kändes det som rätt val.

Imorgon skag jag ut och trängas på Ica Maxi och handla hem mat till julen. Vi ska vara hos oss på julafton (vi = jag, Adis, Bellis, Tindris, mamma, brorsan, Elina, Vicky och Vickys mamma). Det blir bra.

Ha en skön kväll, jag ska somna skönt lite senare och veta att jag inte behöver ställa någon jobbig väckarklocka på 2 veckor!!

Inga kommentarer: