måndag 7 januari 2013

Första dagen.

Måndagar är alltid stressiga.
Men den första måndagen i januari på ett gym är något speciellt.
Herregud. Tror jag har suttit ner i totalt 20 minuter på hela dagen.
Telefonen har gått varm. Systemet har bitvis krånglat. Så klart.
Men dagen gick snabbt och jag hann inte känna efter hur trött jag var.

När det sedan var dags att gå hem fick jag ett sms av Adam. Han skrev "gissa vem som inte har sovit nåt på dagis?". Ett ganska lätt svar. Oj vilken grinig tjej jag har här hemma nu. Lovar att hon skulle somna nu om jag la henne. Men måste nog härda ut till 18-18:30 i alla fall.
Spännande....

Jag gillar måndagar av en enda anledning, och det är att jag nästan kan garantera att jag sover innan kl 21! :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: