fredag 11 januari 2013

Ingen paus, jag kör på!

Alltså, jag svävar verkligen på moln känns det som.
Vilket otroligt flyt vi hade och nu har jag nycklarna till vårat boende de kommande två månaderna i jackfickan!
Det är en otrolig lättnad!
Det enda som inte är lite synd är att vi inte kommer att ha internet där, vi får väl gå hem och ladda hem lite serier och filmer lite då och då helt enkelt, haha! :-)

Annars då, hmm....Annabelle är lite konstig i magen. Vet inte riktigt vad det är med henne. Hon är pigg, glad och rolig, men vill inte riktigt äta mat varken igår eller idag, och så är hon lite lös i magen.
Hoppas Magsjukan förstår att den inte är välkommen hos oss.

Nu har hon i alla fall lagt sig, och jag ska ta och städa undan lite. Adam är i Nässjö på match, och imorgon har han match i Stockholm med det andra laget, så han kommer hem kring 02:30 på söndag morgon..
Hmm....har jag lite vin tro? Ja, och snart ska jag hälla upp ett glas, titta på en serie och lägga mig tidigt!

Happy, HAPPY fredag!

Inga kommentarer: