söndag 7 april 2013

Ett litet ljus i mörkret!

Efter 2 1/2 månad i denna tillfälliga lägenhet som vi bor i så hittade Adam igår ett oskyddat trådlöst nätverk som vi kan surfa på. Hallåååå, hur bra är inte det?! Men det störiga är ju att vi med all säkerhet har kunnat göra det exakt hela tiden som vi har bott här.
Men jaja, inte sura över det nu utan nu glädjer jag mig över att kunna surfa på datorn och kolla webtv på kvällarna! :-)

Idag har vi hunnit med 3 utbrott från goaste Annabelle. Ett i Birsta city och två på Stadium.
Oh the drama.... Haha. Ja, man kan ju skratta åt det nu, men när man är mitt upp i det så är det inte så där jätteroligt faktiskt.

Nu har ovan nämnda vaknat, lite tidigt, så nu är det snart dags för mellis och sedan en promenad tror jag.

ÅH så kul att blogga från datorn, kanske är jag på väg tillbaka nu? :-)

Inga kommentarer: