onsdag 24 april 2013

Med i matchen.

Halloj!
Dåligt med uppdaterande, som vanligt.
Men - här kommer lite! :-)

Annabelle är sjuk, hon har åkt på en riktig förkylning lilla tjejen.. Det började ju med feber i söndags, som höll i sig hela måndagen. Jag tyckte hon verkade lite bättre igår men idag känns det som att det går och fel håll, och förkylningen har verkligen brytit ut. Jag jobbar och mamma är med Annabelle hela dagen, jag är så himla tacksam för det. Jag vet att hon är i goda händer och att hon har det bra OCH jag slipper vara borta från jobbet. Jag vabbade halva dagen igår, jobbar hela dagen idag, kommer att vabba hela dagen imorgon och så jobba igen på fredag. Det är ett himla pusslande.... Och att Adam flänger runt mellan Sundsvall och Södertälje hjälper ju inte.. Men vi löser det så gott vi kan! :-)

Och på tal om Adam och Södertälje, igår spelade Dragons sin tredje SM-finalmatch mot Södertälje och "vi" vann!!! Det var en riktigt viktig match och nu står det 2-1 matcher (till S-tälje alltså). Imorgon är nästa bortamatch och sedan hemma igen på lördag. Det var en sjukt spännande match och stundtals vågade jag nästan inte titta. Det är verkligen en hatkärlek såna gånger. Jag älskar spänningen men blir så förbannad när det inte går som det ska.
Nu återstår några superviktiga matcher igen, och jag hoppas hoppas HOPPAS att det går bra, för ett till SM-guld vore verkligen så himla roligt!!

NU är det strax dags för lunch för mig, hoppas ni har det bra ni som läser!

PS.
Lina, gud så roligt med hus! Stort grattis får man väl säga? :-)

1 kommentar:

Lina Enocson sa...

Tack;) Nu har vi bott här 1,5 vecka, även 1,5 veckas målande och tapetserande men snart kan vi flytta in i sovrummen också.