måndag 22 april 2013

Forts. på gårdagens.

Kan även tillägga att när Annabelle är sjuk så sover jag knappt om nätterna. Hon gör så mycket konstiga ljud av sig när hon är sjuk och varje gång jag hör något ligger jag på helspänn och är beredd att springa upp och lyfta upp henne.
Det är rädlsa för att hon ska kräkas, få feberkramp eller hosta tills hon inte kan andas. Herregud, allt detta hade man kunna blivit varnad för INNAN man fick barn så att man var lite förberedd.

Inatt var en sån natt, jag har sovit kanske 2 timmar, sedan har jag lyssnat på varje litet ljud hon har gjort, och när hon sover med feber så pratar hon mycket i sömnen, och stönar och ojar sig.

Nu är jag på jobbet och idag finns det inget smink i världen som kan rädda mig... Jag väntar med spänning på en rapport från Adam när dom har vaknat.

1 kommentar:

Lina Enocson sa...

Jag gick på en första-hjälpen-för-barn utbildning nyss och herregud var nojjig jag blev efter den! De visade ju på alla som kunde hända, det var bättre innan när jag inte hade koll på allt:)

Kram