måndag 13 maj 2013

Låst.

God morgon måndag.

Det var riktigt ruggigt imorse när jag gick till jobbet, det låg en tung dimma över hela stan, det kändes nästan som höst!
Vilken underbar helg det var, så himla fint väder och kul att träffa alla. Annabelle har blivit så brun på händerna, och fått lite färg i ansiktet också!
Innan vi åkte hem igår så träffade vi farbror Alex och tant Dania också, och Annabelle fick några försenade födelsedagspresenter, bland annat ett par rosa Converse som passade perfekt! Jag önskar att jag hade filmat henne när hon öppnade paketet, för hon blev sååå besviken, hahahah! Först satt hon och var överlycklig för en present, och när hon öppnade kartongen och såg ett par skor så stängde hon locket snabbt och såg jättesur ut :-)
Men när vi väl var hemma och provade skorna så ville hon inte ta av dom, så hon gillade dom ändå!

Denna vecka är det jobb varje dag. Lite blandade tider, men mån-fre. Adam åker till Stockholm till helgen igen, så jag och Annabelle får ha en liten tjejhelg (om han inte tar med henne vill säga). Jag hoppas SÅ att vi får flytta hem till helgen, golv och väggar är klara nu, nu ska "bara" rörmokaren och elektrikern dit, och så ska dom sätta allt på plats (toalett, handfat, badkar m.m). Hoppas hoppas hoppas!!!!

Nu ska jag försöka göra det bästa av dagen, jag har en jäkla låsning i skulderbladet som besvärar nåt så j*vulskt. Jag är ju på rätt ställe i alla fall, blir det olidigt så kan jag nog bli "knäckt" av någon av sjukgymnasterna :-)

Inga kommentarer: