torsdag 16 maj 2013

Nu är det nära!

Ja, nu är det verkligen nära.
Idag blir snickaren klar i våran lägenhet, och jag tror med all säkerhet att vi kommer att flytta hem imorgon om allt går som planerat. Kanske till och med ikväll. Jag har en känsla av att en del småsaker kanske inte kommer att vara 100% klart, men det får dom fixa efter helgen i såna fall, NU vill vi hem!!

Sedan är det en annan sak som är nära också, nämligen besked om det jag höll på med förra veckan, efter helgen får jag veta. Och ja, jag kan sluta att vara hemlig, för ni har säkert förstått att det handlar om ett nytt jobb. Jag vill SÅ gärna att detta ska gå vägen, och tyvärr kommer jag att bli riktigt besviken om jag inte får det. Jag tänker på detta 1000 gånger om dagen, och det är ganska frustrerande att behöva vänta i 2 veckor på besked...

Oh well. Får jag det inte så får jag det inte. Det är ju inte mer än så.

Idag är det riktigt fint väder ute, strålande sol och varmt ska det bli. Annabelle ska vara Superman på dagis idag (så långt från flickigt man kan komma, haha), det är förskolans dag och dom ska ha maskerad. Jag längtar tills jag ska hämta henne kl 15 efter jobbet! 8 timmar kvar...

Hoppas solen skiner på er idag! :-)

Inga kommentarer: