tisdag 11 juni 2013

Forts...

Såg att inlägget från imorse (som var från igår) inte riktigt hade allt med sig.

På torsdag åker Adam till Frankrike på utbildning och kommer hem på onsdag nästa vecka. Det blir första gången på ett tag nu som han är borta så länge, och jag får sköta rubbet hemma. Jobb, hämtning, lämning, matlagning, städning, nattning. Alltså, ensamstående föräldrar... Vilket jobb dom gör.
Hoppas Annabelle tycker att det är roligt att bara vara med mig i nästan en vecka och att vi inte bråkar exakt varje dag, haha!

I övrigt så är det riktigt lugnt på jobbet idag. Jag står och funderar över semestern. Detta är första året som vi "bara" har 2 veckors gemensam semester jag och Adam, så det gäller att planera bra (men inte för mycket). Vi ska inte åka på någon utlandsresa i alla fall. Det känns liiiite trist, men det får vi göra nästa år i stället. Planen är att åka till Stockholm så klart, och till Söderköping. Det blir med all säkerhet en tripp till Skansen och kanske till och med Kålmården. Fast kanske det räcker med Skansen? Och ett besök på Smultronstället i Söderköping - garanterat.

NU ska jag kika lite på vad Adam skulle kunna tänkas köpa till mig på Tax freen på Arlanda...hehe.

Inga kommentarer: