lördag 15 juni 2013

Ska jag?

Åh.
Jag vill så gärna hämta upp Annabelle och lägga henne hos mig ikväll.
Men det är så ljust i vårat sovrum och jag tror (eller vet) att jag kommer att sova så dåligt om hon ligger där...men det skulle vara så himla mysigt. Tanken är mysig i alla fall men jag tror att jag föredrar en hel natts sömn före en mysig tanke.
Imorse vaknade lillhjärtat 06:05, så jag hoppas innerligt att hon sover en timme till imorgon. En timme gör stor skillnad på morgonen.

Vi har haft en bra dag i alla fall. Annabelle pinade sig igenom basketmatchen på tv (gud vad rastlös hon blev till slut), och efteråt gick vi till Mc Donalds och köpte mat (en liten cheese, vatten och äpple till henne om någon undrar). Hon var i himlen! :-)
Sedan gick vi till lekparken men då bestämde sig damen för att göra "nummer 2" så fort vi kom dit, och vi hade inget att byta till med oss, så det blev ett kort besök där tyvärr. Det var så härligt väder och jag hade gärna stannat där en timme.

Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, vi ska träffa Edith och pojkarna i alla fall, vart och när vet jag inte, men lek blir det i alla fall. Dom åker hem till Island i slutet av nästa vecka, så vi får passa på!

Nu ska jag sova i alla fall. Och innan jag somnar ska jag fundera på om jag ska göra ett snabbt lchf-ryck den kommande veckan (och eventuellt längre). Jag har ätit så konstigt den sista tiden och jag mår så konstigt i magen, och det brukar funka bra för mig om jag vill "skärpa till mig". Det finns så många bra inspirations-konton på Instagram nuförtiden, så jag tror att det kanske blir så.
Vi får se.

Aja.
God natt gott folk!

Inga kommentarer: