söndag 16 juni 2013

Söndag.

Dagen har varit både bra och dålig.
Annabelle vaknade tidigt = dåligt. Annabelle hade en "testa-mammas-tålamod-till-det-yttersta"-förmiddag, som gjorde att jag efter lunch i ren desperation satte henne och mig i bilen och körde ett varv runt stan för att få henne att somna. 5-10 minuter tog det.

Efter det blev allt bättre. Både hon och jag fick vila och var på bättre humör.

Nu har vi ätit middag och frukt, lekt kurragömma och skrattat, badat och haft allmänt mysigt. Tack. Det behövdes.

Ikväll är det match igen. Kl 21 spelar Sverige mot Ryssland och det blir nog tuffare än igår. Anna fick inte spela något alls vilket var riktigt tråkigt. Hoppas hon får lite speltid idag, det förtjänar hon.
Så när Annabelle har lagt sig ska jag duscha och fixa lite, bus:a eftersom solen lyste med sin frånvaro i helgen, och sedan duka upp lite svull och titta på matchen i lugn och ro. Perfekt!

Har fortfarande inte bestämt mig för lchf eller inte, men däremot så ska jag dra ner på kolhydraterna lite, och unna mig något 2 dagar i veckan. Typ fre-lör.
Ja. Typ. :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: