torsdag 4 juli 2013

Andas Jessan. Andas.

Hej på er!

Jag skrev ju i början av veckan att A&A skulle åka till Stockolm, och nu är dom på väg.
Jag tror att jag även skrev att det nog skulle bli nyttigt för oss alla tre att just dom två åker iväg och att jag får stanna hemma, visst?
Jag (och säkert Adam också) sattes "på prov" direkt. När dom hade åkt en stund i bilen somnade Annabelle, som hon alltid gör. Hon vaknade efter en timme och gnällde lite, som hon alltid gör.
Sedan kräktes hon över hela sig i bilen, som hon aldrig gör.

Gaaah.

Sån information får verkligen mitt kontrollbehov att stiga till skyarna (om man nu kan utrycka sig så, men ni kanske fattar vad jag menar).

Som tur är så är Adam världens bästa i såna lägen, han är lugn och blir inte stressad (som jag blir, även om jag inte är på plats). Vi har ingen aning om varför hon kräktes, kanske vaknade hon och blev plötsligt åksjuk, eller så har hon blivit sjuk. Vi vet inte. Men han åkte vidare efter ett stopp i Tönnebro där han bytte kläder och försökte torka undan så bra som möjligt.

Gaaah.

Lilla gumman och älskade Adam. Så typiskt. Men men .
Jag VET att det inte är "the end of the world". Bara extremt typiskt.

Inga kommentarer: