fredag 12 juli 2013

Feber.

02:50 inatt kom Annabelle in till oss och var kokhet. Jag somnade aldrig om utan låg och lyssnade på hennes andning och kände hennes hjärta slå mot mina revben eftersom hon la sig på mig typ.

Hon låg och yrade ett tag och vid 05 gick jag upp och la mig i vardagsrummet i hopp om någon timmes sömn, men icke. 06:05 kom hon ut till mig och hade då 39,2 i temp.

Barn-tv har stått på hela morgonen och hon har legat i soffan i stort sett hela tiden. Hon är väldigt skruttig :-( lillhjärtat.

Vi skulle ju åka till Stockholm imorgon och gå på kalas, men som det ser ut nu så blir det nog inte så. Inte kalaset i alla fall.

Hon vägrar ta Alvedon också, vilket hon verkligen skulle behöva, och är ganska petig överlag nu, annars hade jag kunnat lura i henne i lite festis eller juice, men inte ens det vill hon ha.

Det var allt för den här gången. Förhoppningsvis har jag något roligare att skriva om nästa gång!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: