söndag 21 juli 2013

Hemma!

 

sommar2013 090 - Kopia

NU är vi hemma igen! Det känns som att vi har varit borta hemifrån hur länge som helst, men det blev ju bara en vecka! Egentligen hade vi tänkt att åka hem idag, men igår var vi så less på att packa ur bilen och packa upp saker bara för att göra samma sak idag igen, så vi testade något nytt och åkte hem igår kväll. Vi har aldrig kört hem på kvällen tidigare, vi brukar alltid försöka åka i samband med sovdags på dagtid, men detta gick också bra (trots att AB var vaken till 22:30 och somnade när det var 5 mil kvar)…

Vi har haft en jättebra vecka med både sol och bad, Gröna Lund och Kolmården, men hemma är faktiskt bäst! Ler

Idag har vi tagit det väldigt lungt, Annabelle bjöd på sovmorgon till kl 09:00 (TACK) och sedan har vi bara lallat runt. I och för sig har vi varit och storhandlat och hälsat på hos mormor, och nu är Adam och tränar. Efter middagen ska jag ta en promenad med en podcast som sällskap och hämta ut ett paket med hårprodukter till mig och Annabelle. Lagom dag.

Till veckan ska vi på tre husvisningar, mest för skojs skull. Det ska bli jättekul, jag älskar att gå på visningar! Varje sommar säger jag att det är den sista sommaren vi bor i lägenhet, så vem vet, kanske hittar vi något i höst?

Oh well, hemma nu som sagt, och 3 veckors semester kvar. Bloggningen är så där, men jag ska försöka bli lite “bättre”.

Är ni kvar förrästen? Blinkar

2 kommentarer:

anna octavia sa...

ja vi e kvar !!!! =)

Jessica sa...

Härligt Anna! :-) Du och nån till typ, haha!