tisdag 16 juli 2013

Stockholm i mitt hjärta.

Jag älskar verkligen Stockholm. Speciellt på sommaren. Vi är ute hela dagarna och umgås med nära och kära. Just nu ligger Annabelle och sover lite i vagnen och jag solar under tiden. I bakgrunden leker kusinerna i lekparken i humlegården. Så härligt.

Igår var vi på gröna lund! Inte mitt favvoställe i världen kanske, men det var jättekul. Annabelle hatar att köa och grinade varje gång vi stod i en kö, skrattade och hade jättekul under själva åkturerna, och grinade igen när turen var slut! Hello tålamod?! :-)
Vi åkte både tunnelbana, buss och båt igår, och jag kam lugnt säga att det var väldigt lätt att natta lilla fröken som var dödstrött efter dagens alla upplevelser!

Även idag är hon trött och seg, kan ju vara från gårdagen, men även att hon nog inte är helt 100 från helgens feber. Men annars mår hon bra!

Imorgon rullar vi vidare söderut till Söderköping till min syster med familj, där vi ska vara till och med lördag, och det ska också bli hur mysigt som helst! Annabelle kommer att vara i glasshimlen när vi går till Smultronstället som har den bästa glassen i Sverige (enligt många)! Mums säger jag bara!

Nu ska jag leta upp ett kaffeställe tror jag. Börjar känna det där 14:30-suget :-)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: