torsdag 22 augusti 2013

Snart så...

...får jag gå hem.
Jag jobbar kväll idag, och efter jag har stängt så väntar 3 härliga, lediga dagar (med undantag för 3 timmar på lördag då vi har Öppet hus och jag måste jobba lite extra).
Annabelle har varit hemma hela veckan, idag hade hon kunnat vara på dagis helt klart, men det känns så onödigt om hon inte måste. Vi har kunnat lösa det så att jag inte har behövt vabba, och det är jag tacksam över. Hon är lite småförkyld nu bara, och det är ju barnen på dagis lite då och då.
Nästa vecka åker jag till Luleå med jobbet i 3 dagar och hellre att hon är hemma lite extra nu, än att komma tillbaka för tidigt och bli sjuk igen när jag är borta, då blir det svårt att lösa.
Nu kan man ju inte styra sånt i förväg, men tanken är ju god i alla fall.

Gud, jag har verkligen ingenting att skriva känner jag, bara en massa meningslöst pladder.. så jag "lägger på nu". Eller "loggar ut" passar ju bättre.

Ciao!

Inga kommentarer: