tisdag 13 augusti 2013

@work

Hej hej.
Ett snabbt inlägg kommer här. Dag två på jobbet och jag lider av någon slags Annabelle-abstinens. Inte så konstigt egentligen. Efter 4 veckor med varandra dygnet runt så blir det så klart konstigt att vara borta från varandra halva dagen.

Igår när jag kom och hämtade henne stod hon och hennes kompis och åt svarta vinbär från en buske, och det var ganska svårt att få med henne hem faktiskt. Undrar hur det går idag? Säkert bra. Det gick så bra imorse igen. Jag blir så glad att hon trivs!

Idag tackade jag nej till fika på jobbet, haha! What?? Det har väl ALDRIG hänt!!? Och igår hällde Adam upp en stor skål med godis, och då gjorde jag en kopp thé. What?! Det har väl aldrig heller hänt förut?
Tråkigt men behövligt. På lördag unnar jag mig något gott i stället! :-)

Så, det var dagens snabba inlägg. Kanske blir mer sedan.
Hej!

Inga kommentarer: