tisdag 13 augusti 2013

När allt släpper.

Idag när jag kom till dagis såg jag Annabelle och hennes kompis stå och prata med en av fröknarna (jag kommer alltid att säga dagis och fröken, det känns så mycket bättre än förskola och pedagog).

Så fort hon såg mig så brast det för henne. "Maaaaaammaaaaaa!!!!" och tårarna sprutade och hon kom springande emot mig.

Jag pratade med fröken och hon berättade att allt hade gått bra under dagen men att hon den sista timmen blivit lite ledsen och mammig, och förmodligen väldigt trött och i behov av att göra nr2.

Lilla gumman. Det är en omställning att komma tillbaka till dagis, och att vara utan blöja dessutom. Hoppas hon slappnar av lite ikväll och gör sina behov, annars går hon det nog jobbigt imorgon.

Man stöter på nya "problem" hela tiden märker jag.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: